8 Kelebihan Bisnes Shaklee

Anda dah mendaftar sebagai ahli Shaklee? Jika ya, pernahkah anda terfikir untuk menjadikan Shaklee ini sebagai sumber pendapatan? Saya pasti di dalam keadaan ekonomi sekarang, rata-rata daripada kita memerlukan duit tambahan untuk menampung keperluan keluarga. Banyak cabang perniagaan yang anda boleh ceburi, namun di dalam artikel ini saya akan kongsikan dengan anda 8 kelebihan jika anda menjalankan bisnes Shaklee.

Continue Reading

7 Punca Jerawat Terjadi dan Cara Mengatasinya

Jerawat? satu perkataan yang sangat tidak disukai kebanyakan dari kita. Bila timbul jerawat di muka, mula lah rasa susah hati dan tercari-cari petua atau kaedah nak hilangkannya. Ada yang sukakan cara tradisional dan ada yang suka gunakan kaedah moden. Sebenarnya terdapat banyak punca-punca yang boleh menyebabkan jerawat terjadi. Jadi, di dalam artikel ini saya akan berkongsi dengan anda 7 punca yang menyebabkan jerawat terjadi dan bagaimana cara mengatasinya.

Continue Reading

7 Sebab Kenapa Badan Memerlukan Supplemen

Hai semua…anda dah ambil supplemen hari ni? Eh kenapa tak ambil, supplemen kan baik untuk badan. Ooo..rupa-rupanya risau sebab banyak sangat benda-benda negatif yang viral tentang supplemen. Sebenarnya nak ambil supplemen ni pun, kita kena selidik dulu, dari mana ia datang, apa ramuannya. Janganlah ambil supplemen yang langsung tak ada cop KKM, ramuan pun tak jelas, memang jenis ni akan memudaratkan diri balik.

Sebenarnya jika kita mengambil supplemen yang betul, ianya sangat-sangat akan membantu tubuh badan kita mencapai tahap kesihatan yang optimum. Nak tahu kenapa? Jom saya akan kongsikan dengan anda 7 sebab kenapa tubuh badan kita memerlukan supplemen.

Continue Reading

Pengedar Vivix Shaklee Kawasan Taiping, Kamunting dan Bagan Serai

Vivix- satu produk yang menjadi fenomena di Malaysia kerana khasiatnya yang sangat menakjubkan. Digelar sebagai tonik ajaib, vivix dipercayai dapat membantu mengurangkan pelbagai masalah kesihatan dan juga pelengkap kepada kecantikan. Walaupun telah dipasarkan lebih dari 10 tahun, Vivix masih mengungguli carta Top Seller untuk semua produk rangkaian Shaklee. Jadi anda tidak perlu ragu-ragu lagi untuk mendapatkan produk yang sangat hebat ini.

Saya adalah Pengedar Vivix Shaklee yang sah dengan ready stok dan COD di kawasan Taiping, Kamunting, Simpang, Selinsing, Kg Dew, Bukit Merah dan Bagan Serai. Untuk anda yang berada di luar kawasan, saya menyediakan perkhidmatan pos dan Vivix akan dihantar sehingga ke pintu rumah anda.

Continue Reading

Pengedar Vitamin C Chewable Shaklee Kawasan Taiping, Kamunting dan Bagan Serai

Hari ini saya mendapat berita yang sangat menggembirakan iaitu tentang kemunculan kembali Chewable Vitamin C Plus Shaklee. Hampir setahun Shaklee memberhentikan pengeluarannya dan mulai hari ini (10 Ogos 2018), vitamin ini boleh mula dibeli melalui online. Saya pasti ramai yang ternanti-nanti untuk mendapatkan vitamin ini kerana khasiatnya yang sangat baik untuk kanak-kanak dan juga dewasa.

Untuk mendapatkan Vitamin C ini, anda boleh menghubungi saya di talian 013-5883810. Saya adalah Pengedar Shaklee yang sah dengan COD di kawasan Taiping, Kamunting, Simpang, Selinsing, Semanggol, Bukit Merah dan Bagan Serai. Untuk anda yang berada di luar kawasan, jangan bimbang kerana saya turut menyediakan perkhidmatan pos kepada anda. Jadi, jangan tunggu lagi, segeralah hubungi saya untuk mendapatkan produk yang hebat ini.

 

Continue Reading

Tips Menghilangkan Blackheads Dengan Mudah Dan Berkesan

Selain jerawat dan jeragat, masalah blackhead juga sering menghantui kebanyakan dari kita. Blackhead sering terjadi terutamanya di kawasan hidung, menampakkan seperti bintik-bintik hitam yang kecil. Walaupun blackhead ini tidak menyakitkan, namun kemunculannya dapat mencacatkan penampilan seseorang. Ikuti tips-tips yang diberikan untuk menghilangkan blackheads ini dengan cara yang mudah dan berkesan.

Continue Reading

Cara Hilangkan Ruam Susu Di Muka Bayi

Hai semua..pernahkah bayi anda mengalami masalah ruam susu di muka? Masalah ini sering terjadi kepada bayi terutamanya yang baru lahir. Jika ruam susu ini tidak dirawat dengan cara yang betul, ia akan merebak menjadi lebih teruk dan membuatkan bayi tidak selesa dan kesakitan. Di dalam artikel ini saya akan berkongsi dengan anda apakah punca terjadinya ruam susu dan bagaimana untuk menghilangkannya dari muka bayi kesayangan anda.

Continue Reading

Tips Sembuhkan Tulang Patah Dengan Cepat

Bak kata pepatah, malang tidak berbau, begitulah juga dengan kemalangan. Dan jika ia melibatkan kecederaan patah tulang, semestinya akan mengambil masa yang lama untuk sembuh. Ada yang mengambil masa berbulan-bulan, dan ada juga yang hingga bertahun. InsyaAllah saya akan kongsikan di dalam artikel ini bagaimana tips untuk menyembuhkan tulang yang patah dengan lebih cepat.

Continue Reading

Tips Mengecilkan Liang Pori Di Muka

Salah satu dari masalah kulit muka yang tidak disenangi ialah liang pori yang terbuka dan besar. Dari jauh memang tidak kelihatan, tapi bila dilihat dari dekat seolah-olah seperti kulit buah limau. Walaupun boleh ditutup dengan solekan, tetapi sebenarnya ia memberi kesan yang lebih teruk akibat solekan yang tersumbat di dalam liang pori. Mari kita lihat apakah tips-tips yang boleh diamalkan untuk mengecilkan liang pori yang besar di muka.

Continue Reading

Tips Hilangkan Lingkaran Hitam Bawah Mata

Hai semua..pernah dengar tentang gelaran mata panda? Bukan mata seekor panda tau..tapi gelaran ni merujuk kepada orang yang mempunyai lingkaran hitam bawah mata. Pasti tak suka kan kalau digelar macam tu.Walaupun mata hitam atau lebam ni tak menjejaskan kesihatan, tapi keadaan ini boleh membuatkan seseorang itu hilang keyakinan diri dan tampak lebih tua dari usia yang sebenar. Oleh itu, jangan dibiarkan lingkaran hitam ini mengganggu penampilan anda. Jom kita lihat apakah tips-tips untuk menghilangkan lingkaran hitam di bawah mata  ini dengan berkesan.

Continue Reading