Bisnes Dropship Yang Mudah Dan Menguntungkan

Hai semua, siapa yang masih mencari cara untuk tambah pendapatan? Kalau ya, saya ingin perkenalkan kepada anda satu bisnes dropship yang sangat mudah dan semestinya menguntungkan.. Nak tahu bisnes apa? Tak lain tak bukan semestinya lah bisnes Shaklee.

Eh,betul ke Shaklee ni boleh buat dropship? Mestilah boleh, nak tahu caranya, nanti saya terangkan okay.

Bisnes Dropship Shaklee

Zaman sekarang ni ramai yang memilih untuk menjadi “dropshipper” disebabkan risikonya yang lebih rendah. Kalau buat dropship, anda tak perlu simpan stok, hanya menjadi orang tengah di antara penjual dan pembeli. Tak perlu risau jika stok barang tak terjual ataupun tiada pembeli.

Sama juga dengan bisnes Shaklee. Anda boleh menjadi orang tengah di antara pembeli dan juga syarikat Shaklee secara terus.  Anda tak perlu untuk menyimpan stok-stok vitamin, dan hanya uruskan pembayaran pelanggan sahaja. Segala pembungkusan dan penghantaran akan dilakukan oleh pihak Shaklee sendiri.  Tetapi, apa yang membezakan bisnes dropship ni dari dropship yang lain?

Perbezaan Bisnes Dropship Shaklee

Secara lazimnya, agen dropship akan mendapat pendapatan daripada untung runcit (harga jualan – harga ahli/harga modal)

Tetapi di dalam Shaklee, agen dropship akan mendapat 2 kali pendapatan, iaitu:

  1. Untung runcit (harga jualan – harga ahli)
  2. Bonus Tunai (mengikut hasil jualan setiap bulan)

Nampak tak nombor 2 tu? ha..itulah bezanya jadi dropship Shaklee. Jika anda betul-betul konsisten dan buat jualan melebihi RM480 sebulan, anda dah layak untuk mendapat bonus tunai. Semakin tinggi hasil jualan, semakin banyaklah bonus tunai yang anda akan dapat. Bonus tunai ni tak termasuk untung runcit tau, untung runcit dapat terus semasa pelanggan buat bayaran, bonus tunai ni pula akan dimasukkan ke akaun anda setiap 14 haribulan setiap bulan. 

Berapa Nilai Untung Runcit dan Bonus Tunai Yang Boleh Diperoleh?

  1. Untung runcit – 10% ~20% harga jualan
  2. Bonus Tunai – bermula dari RM24 hingga ke 4 dan 5 angka sebulan

Wah..menarik kan. Dah lah untung runcit dapat, bonus tunai pun dapat juga. Sebab tu bisnes dropship Shaklee ni sangat-sangat best dan menguntungkan.

Apa Lagi Yang Menarik Tentang Dropship Shaklee?

SISTEMATIK! Ye..bisnes Shaklee ni sangat sistematik tau. Nak tahu kenapa? Untuk setiap pengedar Shaklee yang berdaftar, anda akan mempunyai satu akaun online tersendiri di dalam website shaklee2u.com. Segala pembelian akan dilakukan di dalam sistem ini, jadi maklumat pembeli, jumlah belian serta rekod-rekod penghantaran semuanya tersimpan di dalam sistem ini. Jadi mudahlah kalau anda nak merujuk tentang prestasi jualan dan sebagainya.

Selain itu, ganjaran yang Shaklee tawarkan sebenarnya lebih banyak tau. Bukan sekadar dalam bentuk wang ringgit, malah anda akan dapat juga Tabung Kereta serta Percutian Percuma daripada Shaklee. Yang penting anda kena konsisten dan betul-betul fokus untuk buat bisnes.

Siapa Yang Boleh Buat Dropship Shaklee?

Bisnes dropship Shaklee ni terbuka kepada semua rakyat Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas. 

Tak kisahlah anda pelajar, suri rumah atau pun yang bekerjaya, semuanya boleh buat dropship Shaklee.

Bagaimana Nak Mulakan Bisnes Ini? 

Untuk dapatkan lebih lanjut maklumat serta cara bagaimana memulakan bisnes Shaklee, sila hubungi saya di nombor di bawah. Saya akan terangkan dengan lebih lanjut lagi tentang bisnes ini dan bagaimana anda boleh jadikannya sebagai punca pendapatan yang sangat menguntungkan.

 

Untuk info lanjut dan konsultasi percuma, sila hubungi saya di:

Hamidah

Call/ SMS/ Whatsapp : 013-5883810

Facebook : Hamidah Ahmad

FB Page : Kedai Vitamin Ummi

Instagram : Vitamin.Ummizara

Blog : vitamin-ummizara.blogspot

 

 

Pengedar Shaklee Perak

Kawasan COD : Taiping, Kamunting, Simpang, Trong, Selinsing, Semanggol, Bukit Merah dan Bagan Serai

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge