Tips Hilangkan Parut Jerawat Berlubang

Arghh..malunya nak tengok cermin..dulu muka penuh jerawat, sekarang ni penuh dengan parut pulak. Bukan tu je, habis berlubang-lubang kulit muka ni. Parut berlubang ni nak hilangkan kena pakai laser je, tapi takut lah..

Ha…pernah tak anda dengar dialog ni, atau anda pernah alami masalah macm ni? Kalau ya, pasti anda mencari-cari tips terbaik untung hilangkan parut berlubang ni kan? Jadi..tunggu apa lagi, jom kita lihat apakah punca terjadinya parut berlubang ni dan apakah tips-tips mudah untuk menghilangkannya.

Continue Reading